Ford a inaugurat Centrul de Electrificare din Koln, Germania

Este vorba despre o unitate de productie tehnologizata la cel mai inalt nivel, unde se va construi noua generatie de vehicule electrice de pasageri pentru milioane de clienti europeni.

Ford a transformat istorica fabrica din Niehl, Koln – fondata in 1930 – ca parte a unei investitii de doua miliarde de dolari. Proiectat pentru a fi extrem de eficient, amplasamentul de 125 de hectare este echipat cu o linie de productie complet noua, o unitate de asamblare a bateriilor si solutii de automatizare de ultima generatie, permitand o capacitate anuala de productie de peste 250.000 de masini electrice.

In urma succeselor raportate de Mustang Mach-E, E-Transit si F-150 Lightning, Ford a prezentat recent cel de-al patrulea model electric la nivel global, Explorer, care va fi primul vehicul electric produs la Koln, urmat de un al doilea vehicul electric, un crossover sport.

Centrul de Electrificare din Koln va fi prima unitate de productie Ford la nivel global care va avea o amprenta neutra de carbon.

„Deschiderea Centrului de Electrificare din Koln reprezinta startul pentru o noua generatie de vehicule electrice si a productiei nepoluante in Europa. Aceasta unitate va fi una dintre cele mai eficiente din punct de vedere ecologic din intreaga industrie. Sunt incantat sa continui sa lucrez pentru un viitor cu emisii zero pentru copiii si nepotii nostri” – a afirmat Bill Ford, presedinte executiv.

Centrul de Electrificare reprezinta un nou inceput si marcheaza cea mai mare investitie din istoria companiei la uzina Ford din Koln.

Pentru a atinge neutralitatea in ceea ce priveste emisiile de carbon, Ford va reduce consumul de energie electrica si emisiile prin crearea de noi procese si instalarea unor noi tehnologii. Toata energia electrica si gazele naturale necesare pentru exploatarea unitatii de productie sunt neutre din punctul de vedere al emisiilor de carbon, functionand in proportie de suta la suta cu energie electrica provenita din surse regenerabile si biometan.

Vezi si:  Salonul Auto de la Tokyo: sub presiune, producatorii japonezi fac trecerea la vehiculele electrice

AM