Atat Londra, cat si Parisul inregistreaza o crestere a numarului de biciclete pe strazi, multi locuitori ai celor doua metropole recurgand la doua roti, pentru a scapa de traficul infernal. Totusi, care sunt diferentele dintre viziunea britanica a transportului alternativ si cea a parizienilor ?
Londra a extins perioada-test pentru trotinetele electrice pana in mai anul viitor. De cand a inceput programul, s-au inregistrat doua milioane de curse cu trotinetele electrice.
Parisul in schimb a interzis, de la 1 septembrie, serviciile de inchirieri trotinete electrice. Masura a fost luata in urma inmultirii accidentelor. Majoritatea covarsitoare a victimelor accidentelor de trotinete electrice sunt adolescentii si tinerii. De asemenea, Parisul va deveni suta la suta un oras prietenos pentru biciclisti dupa ce, anul viitor, vor fi introduse zone in care accesul masinilor va fi interzis. Primaria din Paris investeste 250 de milioane de euro pentru a extinde infrastructura pentru biciclete pana in 2026.
Si primaria Londrei are ambitia de a extinde pistele de bicicleta din oras, insa proiectul avanseaza greu intrucat, din cauza configuratiei strazilor, pistele ar trebui intrerupte la distante destul de scurte. Iar biciclistii considera ca un asemenea traseu ar fi ridicol.
“Parisul are mai multe piste de bicicleta si deplasarea cu bicicleta e mai sigura. Este clar mult mai usor sa mergi cu bicicleta la Paris decat la Londra. La Paris, turistii inchiriaza mereu biciclete, dar aici, la Londra, nu as recomanda acest lucru”. Este opinia lui Charlotte Florence, nascuta la Paris, dar care acum locuieste si lucreaza la Londra.
MM
Stiri asemanatoare:
Jaguar reinventează luxul cu un concept electric „exuberant”
Avantajele serviciilor post-vânzare oferite de un dealer auto de încredere
O noua baza americana in Polonia