
Desi si-a inchis portile din 2019, Japan Mobilty Show revine anul acesta. Este un eveniment de neratat pentru constructorii auto japonezi, care par sa se fi decis in sfarsit sa treaca la masinile electrice.
200 de milioane de euro. Aceasta este suma maxima pe care Mitsubishi o va investi in viitoarea companie de vehicule electrice a Renault, Ampère. Ampère va fi lansata la 1 noiembrie 2023 si va avea aproximativ 10.000 de angajati in Franta. De asemenea, urmeaza sa fie listata, partial, la bursa in prima jumatate a anului viitor. Marca japoneza cu cele trei diamante isi demonstreaza astfel dorinta de a-si consolida cooperarea cu ceilalti doi membri ai Aliantei Renault-Nissan-Mitsubishi. Mitsubishi ii va incredinta lui Ampère proiectarea unui nou model electric sub marca sa in Europa.
Targul auto de la Tokyo se doreste a fi in special o ocazie festiva pentru a celebra transformarea industriei auto japoneze. La fel ca Mitsubishi, constructorii japonezi trec in sfarsit la autovehicule elecctrice! Era si timpul, deoarece cota de piata a vehiculelor electrice in Japonia nu depaseste 2 la suta in 2022, de zece ori mai putin decat in China sau Europa.
Vehiculele electrice must-have de la producatorii japonezi
Pana acum, constructorii auto japonezi au ezitat sa intre pe piata hibrida, unde au excelat cu motoare cu combustie, dar acum nu mai au de ales. Si ei trebuie sa ofere o gama de vehicule electrice, mai ales in fata modelelor rivalilor chinezi, care ofera un raport calitate-pret imbatabil. Producatorii chinezi le calca pe urme in Europa. Prin urmare, este logic ca marcile japoneze sa fie asteptate cu nerabdare in segmentul vehiculelor electrice la Japan Mobility Show. Iata care sunt principalele lor noutati, dintre care unele nu vor vedea lumina zilei imediat.
Honda
Honda prezinta in premiera trei modele noi, toate 100 suta la suta electrice. Printre acestea, conceptul de masina de oras Sustaina-C, care arata foarte asemanator cu Honda-e, conceptul Specialty Sports, care ar putea inlocui supercarul NSX, si o mini-motocicleta numita CI-MEV.
Mitsubishi
Acest aliat al Renault si Nissan isi expune conceptul de crossover MPV. Potrivit marcii, acest vehicul combina capacitatile off-road ale unui SUV cu confortul unui MPV. Acesta va fi expus alaturi de The Last 1 mile Mobility, un mic vehicul de mobilitate de tip buggy.
Nissan si Infiniti
Nissan expune la Tokyo cel putin patru modele de SUV-uri electrice de mici dimensiuni, printre care Hyper Urban, Hyper Adventure, Hyper Punk si o furgoneta mica sau un MPV mare numit Hyper Tourer. Infiniti prezinta primul sau model 100% electric, conceptul Vision Qe.
Subaru
Conceptul Sport Mobility Concept este atractia principala a Subaru la Salonul japonez al mobilitatii. Acesta este noul concept de coupé sport 100% electric Subaru, care prefigureaza, de asemenea, noua semnatura stilistica a marcii.
MM
Este fascinant să observ transformarea industriei auto japoneze și determinarea cu care se aliniază trendurilor globale de electrificare. Observând evoluția evenimentelor de la Salonul Auto de la Tokyo, este clar că trecerea la vehiculele electrice este nu doar o tendință, ci o necesitate inevitabilă. Japonia, recunoscută pentru inovațiile sale în zona tehnologică, se află acum într-o poziție de a surprinde piața globală auto prin inovații și modele electrice care pot redefini standardele industriei. Această tranziție oferă oportunități nu doar pentru companiile auto, ci și pentru consumatori, care pot beneficia de tehnologii îmbunătățite și de o contribuție semnificativă la un mediu mai curat.
Stiri asemanatoare:
Semiremorci frigorifice: alegerea ideală pentru transportul de produse perisabile
Riscurile la care vă expuneți dacă mergeți cu roțile dezechilibrate
Accidentele nu fac pauză: Cum te ajută RCA-ul să rămâi în joc?