Sezonul de reduceri de vara 2013 este pe cale sa se incheie

reduceri de vara

Ultimul si cel mai mare sezon de reduceri din acest an, sezonul de reduceri de vara 2013 este pe cale sa se incheie odata cu sfarsitul lunii August. Iubitorilor de reduceri si promotii le vor ramane pana la sfarsitul anului doar site-urile ce ofera vouchere de reduceri.

Sezonul de reduceri de vara este ocazia ideala pentru reinnoirea garderobei de toamna/iarna si pentru sesiunea de shopping dinaintea vacantei. Urmand modelul marilor branduri de peste granita, magazinele din shopping center-urile romanesti se inghesuie sa vina cu reduceri dintre cele mai atractive in perioada Iulie – August. Obiceiul urmeaza trendul marilor capitale ale modei, Londra, Paris, New York sau Tokyo, desi in Romania reducerile nu sunt nici pe departe la fel de substantiale, insa si preturile sunt pe masura.

2013 a fost anul unor campanii de reduceri care au coincis cu perioada Iulie – August ale unor branduri de renume ce au schimbat obiceiul ca reducerile din aceasta perioada se se aplice doar magazinelor de haine, pantofi si accesorii. Un exemplu in acest sens este IKEA Romania, franciza de succes, cu magazine in intreaga lume. Pe o perioada de 3 saptamani, IKEA au oferit reduceri de 50% si chiar 70% la diverse produse din gama de origine suedeza. Campania s-a incheiat weekendul trecut, pe 18 August, iar reprezentatii IKEA Romania se lauda cu cifre de vanzari impresionante pe aceasta perioada, promitand ca vor face tot posibilul sa repete experienta cat de curand.

Pe langa magazinele mari, mai toate magazinele de haine, de la botique-uri cu pretentii la cele mai putin cunoscute, sustin ca anul acesta vanzarile au mers neasteptat de bine in perioada de reduceri prin comparatie cu anii precedenti, dar si cu perioada precedenta care a tinut din Ianuarie pana in Februarie. Motivul, sustin unii, este criza financiara care pare intr-un final sa se retraga de pe meleagurile romanesti. Alti patroni de magazine sau francize sunt de parere ca succesul campaniei de reduceri de vara 2013 este datorat in parte promotiilor de pe internet si introducerii obiceiului de a oferi vouchere reduceri pe langa reducerile practicate in magazinele fizice.

Vezi si:  Lui Lukașenko i-a venit rău la parada lui Putin

Un brand de renume recunoscut pentru modul eficient de fidelizare a clientilor este marca de cosmetice Yves Rocher. Cei de la Yves Rocher practica obiceiul de a oferi clientilor fideli vouchere de reduceri aplicabile in diverse perioade de campanie.

In plus, mai toate marile magazine au deja versiuni ale site-urilor oficiale in limba romana, unde pot promova campaniile si chiar oferii promotii exclusive pentru vizitatorii site-urilor. Conform unor sondaje de opinie efectuate in mall-urile din capitala, un numar mare de cumparatori, mai ales din sectiunea de varsta cuprinsa intre 20-35 de ani au vizitat magazinele in aceasta perioada de reduceri dupa ce au descoperit produse pe care si le doreau vizitand mai intai site-urile oficiale. Pentru anul urmator, multe branduri de pe piata romaneasca promit campanii de reduceri online mai ample.

Cum perioada de reduceri de vacanta s-a incheiat, amatorilor de shopping le raman magazinele de vanzari colective si reduceri online de genul www.marketdeal.ro unde pot gasi vouchere si reduceri pentru cele mai diverse domenii pe tot parcursul anului.